Kelly op Grand Tour in Thailand!!

Uitleg linklijst

Omdat sommigen nog steeds moeite hebben om mijn foto's te bekijken omdat zij de link niet kunnen vinden, hier een korte uitleg over mijn linklijst.
Deze linklijst staatin de rechterkolom, iets naar beneden. Hier staan verschillende links, onder andere:

Amari Don Muang
Dit is de website van het hotel waar ik praktijk loop. Leukter visualisatie.

Mijnalbum.nl
Hier staat een selectie van al mijn foto's op.

Foto's bezoek mama & Frank
Hier staan veel foto's die gemaakt zijn tijdens deze week inclusieffoto's van het olifantendorp.

Weblog Marjolein
Dit zijn de reisverhalen van Marjolein, mijn goede vriendin hier. Zij heeft het weekend van Ko Samet wat uitgebreider beschreven, dus voor meer details bezoek je deze link.

Reisblog Nienke
Nienke loopt praktijk in Khao Lak. Haar ervaringen met de accommodatie staan hier beschreven.

-xxx-

Reacties

Reacties

paps

Het was dus weer een enerverende week voor je. Ik ben blij dat ik lekker thuis kan blijven, Moet er niet aan denken, elke dag heerlijk uit eten, zwemmen na het werk, palmenstranden brr niks voor mij..............

groetjes van ons x x x

Marjolein

Oh wat lief! Ik sta ook op je site, haha... Ja ik heb ook leuke verhaaltjes hoor! En jij bent ook een goede vriendin van mij geworden hier! Superleuk, boks ouwe! We are the cool chicks!

naomi

Kelly, 14 maart begint een nieuw seizoen van Wipe-Out!! Zullen we bij jou afspreken om te kijken ;) Ohja trouwens ik heb me ingeschrijven voor Spa 1....en Spa 2:) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!