Kelly op Grand Tour in Thailand!!

Bye Bye!! Tot in april!

Hey!

Jullie reacties zijn echt super leuk om te lezen. Blijven doen hoor!

De dag van vertrek is aangebroken, het is tijd om te gaan!

Alles is voorbereid en de laatste dingen zijn geregeld: verschillende formulieren ingevuld, visum en OV-vergoeding aangevraagd, ticket geboekt, Thaise Baht besteld (erg leuk die briefjes van duizend :p), verhuisd, etc. en heb natuurlijk de benodigde vaccinaties gehad (DTP, Tyfus en Hepatitis A + B I & II) plus een Mantoux test ondergaan (Tuberculose test).

Afgelopen weekend nog een paar daagjes weg geweest met Steef (hotelletje, dagje Arnhem en dagje sauna J). Want die moet ik natuurlijk ook tien weken missen..

De laatste dagen familie, kapper en schoonheidsspecialiste bezocht. Laatste boodschappen gedaan, opgeruimd en koffer ingepakt.

En dan is het tijd om te gaan.. Super leuk natuurlijk maar ook wel een beetje moeilijk.
Frank moet ook om ongeveer dezelfde tijd vliegen dus die kan nog met mij mee door de douane.

Ik laat jullie natuurlijk weten hoe de reis verging en wat mijn eerste indrukken zijn.

Bye Bye!! Tot in april!

Liefs,

Kelly

Frank

Het is nu bijna zover! Spannend hoor! Ook voor je moeder, die nu in de komende maanden weer op de kant-en-klaar maaltijden is aangewezen.
Lichtpuntje is dat we in de toekomst waarschijnlijk wel weer meer Thaise maaltijden voorgeschoteld krijgen.
Geniet maar van de komende tien weken in Thailand!
Tot skype!!

Frank

Chantal

Oeh Kel, je gaat nu echt!!!
Ik heb je net al aan de telefoon een goede reis gewenst maar dan nu ook nog maar even via je blog!
Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor je :P
Heeeel veel plezier en ik hou je blogs goed in de gaten!
Kus!

Ingrid

Hoi Meissie,

We hebben gelezen dat je goed bent aangekomen. Dat het slapen in het vliegtuig geen probleem zou zijn hadden we wel verwacht. Jammer dat we niet mee naar schiphol konden. Maar je vader zijn verjaardag was er nog, en het was belangrijk om toch nog even wat langer bij opa te blijven. Even bij hem eten, zodat hij een keer niet alleen hoeft te eten. Soms moet je skipperen tussen allemaal belangrijke dingen.
We hopen dat je het naar je zin hebt op de campus. Nieuwe mensen ontmoeten, en leuke dingen doen. Heerlijk dat warme weer. Hier heeft het weer gesneeuwd. Weer sneeuw ruimen. En ze hebben niet gestrooid, dus we moeten even wachten totdat het wat weg gedooid is voordat we de weg op gaan. Bo is op bezoek bij Bran. Leuke meid. Ze vermaken zich goed met elkaar. Maandag beginnen met de theorie lessen, he? Maar dan zie je wel je hele klas. Laat even weten hoe het allemaal gaat. Dan lezen we het wel via deze site. Groetjes en kus van ons allen.

Chris

Heel veel succes daar! ik ben benieuwd naar de verhalen die hier op komen te staan.
Volgend jaar moet je niet rond deze tijd gaan, want dan gaan we ff carnaval vieren in de achterhoek.
Doe het rustig aan, en kijk goed uit meid.
Kus van je stiefbruurke

wilma

hoi kelly

leuk om de eerste foto,s vanuit tailand te zien ,je laat je al weer lekker verwennen,eerst je voeten en later in de week een taise masage?? ik zie de foto,s gauw

groetjes wilma